Pancerz jest ważnym elementem stroju postaci gracza mówiącym o przynależności do obozu oraz gildii. MG mogą zdegradować postać gracza, który nie ma odpowiedniego dla swojego statusu stroju.
Skórzany pancerz, przeszywanica, pancerz kolczy, pancerz płytowy i inne elementy uzbrojenia wyglądają dobrze i zwiększają wytrzymałość gracza zgodnie z jego własnym osądem. Nigdy jednak nie powodują całkowitej odporności.
Obrażenia spowodowane na skutek magii oraz od potworów zawsze ignorują wszystkie zbroje. - Pancerz skórzany i jego elementy mogą nosić wszyscy za wyjątkiem Skazańców, Kopaczy, Kretów i Zbieraczy Ryżu.
- Elementy kolcze mogą nosić tylko Szkodnicy Strażnicy Świątynni oraz Cienie.
- Metalowy pancerz płytowy może być noszony przez Strażników, Strażników Świątynnych, Najemników, Paladynów, Magnatów.
Minimalne kryteria odnośnie stroju
Przygotowaliśmy kryteria strojów dla każdej z klas, które będą wymagane i weryfikowane w ramach zgłoszenia się na grę. Jest to minimalna baza. Wypisaliśmy kilka z wielu elementów, które nie będą przez nas akceptowane. Nie są to jednak wszystkie elementy, a tylko przykłady tych nieodpowiednich. Żadne stroje nie powinny posiadać: widocznych zamków błyskawicznych, - butów sportowych/z napisami/współczesnych,
- elementów dresowych/Jeansów/T-shirtów,
- butelek plastikowych/z etykietą/puszek,
- zegarków elektrycznych/niewyciszonych telefonów,
- spodni typu "bojówki”.
Poniżej przedstawiamy wymagania przyporządkowane do konkretnych klas: Skazaniec:- dowolny “zniszczony” strój spoza bariery,
- wykończenia więzienne, brudne,
- stylistyka średniowieczna, proste spodnie, prosta koszula,
- zabrania się wszelkiej broni, pancerza, biżuterii.
Kret, Kopacz i Zbieracz ryżu:- mniej obdarty skazaniec,
- owijacze na nogi/bandana - w kolorze adekwatnym dla obozu,
- głównie naturalny materiał, unikać sztucznych i błyszczących.
Szkodnik:- niebieskie elementy typu chusta/owijacze/szarfa,
- elementy futrzane i skórzane jako pancerz.
Cień:- czerwone spodnie/szarawary z szarymi łatami,
- czarna, skórzana kamizelka,
- czerwona koszula.
Nowicjusz:- adekwatny do gry materiał na tunikę lub kołnierz i spódnica,
- malunki odpowiednie na stroju,
- tatuaże,
- amulet Śniącego.
Najemnik:- niebieskie elementy stroju typu chusta/owijacze/szarfa,
- futro jasnego koloru na plecy,
- elementy zbroi płytowej na ciele (koniecznie niekompletna)
Strażnik Starego Obozu:- czerwona baza pod strój / czerwona tunika,
- naramienniki lub kołnierz skórzany,
- odpowiednio szeroki skórzany pas,
- charakterystyczne osłony na udach,
- płytowa / kolcza osłona na tors.
Strażnik świątynny:- symbol śniącego na krzyżujących się skórzanych pasach na piersi,
- spódnica/kilt z pasami w charakterystyczne znaki,
- naramienniki/karwasze metalowe.
Pozostałe stroje powinny być bogato zdobione w wykończenia i dodatki. Poniżej przedstawiona baza: Mag ognia:- czerwona szata - nie błyszący się materiał,
- czarne, skórzane elementy stroju - naramienniki i pas po środku szaty.
Mag Wody:- niebieska szata - nie błyszczący się materiał,
- wzorzyste wykończenia na rękawach.
Guru:- szata adekwatna do szaty z gry wraz z kolorami, znakami i kołnierzem.
Magnat:- konieczne futro na ramionach,
- bogato zdobiona baza w odcieniach czerwieni.
Inne:- wszystkie inne pomysły na zgłoszoną postać trzeba indywidualnie ustalić z MG w sprawie wymagań dotyczących stroju.
|