facebook
Pancerz i strój

Pancerz jest ważnym elementem stroju postaci gracza mówiącym o przynależności do obozu oraz gildii. MG mogą zdegradować postać gracza, który nie ma odpowiedniego dla swojego statusu stroju.


Skórzany pancerz, przeszywanica, pancerz kolczy, pancerz płytowy i inne elementy uzbrojenia wyglądają dobrze i zwiększają wytrzymałość gracza zgodnie z jego własnym osądem. Nigdy jednak nie powodują całkowitej odporności.


Obrażenia spowodowane na skutek magii oraz od potworów zawsze ignorują wszystkie zbroje.

  • Pancerz skórzany i jego elementy mogą nosić wszyscy za wyjątkiem Skazańców, Kopaczy, Kretów i Zbieraczy Ryżu.
  • Elementy kolcze mogą nosić tylko Szkodnicy Strażnicy Świątynni oraz Cienie.
  • Metalowy pancerz płytowy może być noszony przez Strażników, Strażników Świątynnych, Najemników, Paladynów, Magnatów.

Minimalne kryteria odnośnie stroju


Przygotowaliśmy kryteria strojów dla każdej z klas, które będą wymagane i weryfikowane w ramach zgłoszenia się na grę. Jest to minimalna baza. Wypisaliśmy kilka z wielu elementów, które nie będą przez nas akceptowane. Nie są to jednak wszystkie elementy, a tylko przykłady tych nieodpowiednich.

Żadne stroje nie powinny posiadać:

widocznych zamków błyskawicznych,
  • butów sportowych/z napisami/współczesnych,
  • elementów dresowych/Jeansów/T-shirtów,
  • butelek plastikowych/z etykietą/puszek,
  • zegarków elektrycznych/niewyciszonych telefonów,
  • spodni typu "bojówki”.

Poniżej przedstawiamy wymagania przyporządkowane do konkretnych klas:


Skazaniec:

  • dowolny “zniszczony” strój spoza bariery,
  • wykończenia więzienne, brudne,
  • stylistyka średniowieczna, proste spodnie, prosta koszula,
  • zabrania się wszelkiej broni, pancerza, biżuterii.

Kret, Kopacz i Zbieracz ryżu:

  • mniej obdarty skazaniec,
  • owijacze na nogi/bandana - w kolorze adekwatnym dla obozu,
  • głównie naturalny materiał, unikać sztucznych i błyszczących.

Szkodnik:

  • niebieskie elementy typu chusta/owijacze/szarfa,
  • elementy futrzane i skórzane jako pancerz.

Cień:

  • czerwone spodnie/szarawary z szarymi łatami,
  • czarna, skórzana kamizelka,
  • czerwona koszula.

Nowicjusz:

  • adekwatny do gry materiał na tunikę lub kołnierz i spódnica,
  • malunki odpowiednie na stroju,
  • tatuaże,
  • amulet Śniącego.

Najemnik:

  • niebieskie elementy stroju typu chusta/owijacze/szarfa,
  • futro jasnego koloru na plecy,
  • elementy zbroi płytowej na ciele (koniecznie niekompletna)

Strażnik Starego Obozu:

  • czerwona baza pod strój / czerwona tunika,
  • naramienniki lub kołnierz skórzany,
  • odpowiednio szeroki skórzany pas,
  • charakterystyczne osłony na udach,
  • płytowa / kolcza osłona na tors.

Strażnik świątynny:

  • symbol śniącego na krzyżujących się skórzanych pasach na piersi,
  • spódnica/kilt z pasami w charakterystyczne znaki,
  • naramienniki/karwasze metalowe.

Pozostałe stroje powinny być bogato zdobione w wykończenia i dodatki. Poniżej przedstawiona baza:

Mag ognia:

  • czerwona szata - nie błyszący się materiał,
  • czarne, skórzane elementy stroju - naramienniki i pas po środku szaty.

Mag Wody:

  • niebieska szata - nie błyszczący się materiał,
  • wzorzyste wykończenia na rękawach.

Guru:

  • szata adekwatna do szaty z gry wraz z kolorami, znakami i kołnierzem.

Magnat:

  • konieczne futro na ramionach,
  • bogato zdobiona baza w odcieniach czerwieni.

Inne:

  • wszystkie inne pomysły na zgłoszoną postać trzeba indywidualnie ustalić z MG w sprawie wymagań dotyczących stroju.